Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Privātuma politika

ZĪMOLA SAGA ATPAZĪSTAMĪBAS KAMPAŅA

Klients: Unilever Polska

Darbs: SAGA kampaņa “Nāc uz LIELO TALKU un laimē ceļojumu uz LEGOLAND”

Apjoms: Izpēte, koncepti, sadarbības nodrošināsāna ar “Lielā Talka” un “Legoland Windor Resort”, Key Visual izstrāde, izbraukuma degustācijas, dalība “Lielā Talka” publicitātes pasākumos, komunikācijas materiāli, projekta vadība.

 

Lai nostiprinātu mērķauditorijas apziņā vēlamo priekšstatu, ka SAGA ir “Tēja visai ģimenei”, un veicinātu šī tējas zīmola atpazīstamību, tika izstrādāta kampaņa, kas paredzēja SAGA visaptverošu iesaisti “Lielā Talka” aktivitātēs. Papildus tam, ka visi talkas dalībnieki tikai cienāti ar siltu tēju, kas tika nodrošināts pateicoties visu talkas koordinatoru iesaistei, ikviens talkas dalībnieks varēja piedalīties vērtīgas balvas izlozē visai ģimenei – apmaksātam ģimenes braucienam uz izklaides parku LEGOLAND Lielbritānijā. Viss, kas bija nepieciešams, lai iegūtu balvu – jāpiedalās “Lielā Talka”, jāapliecina sava dalība tajā ar kopīgu ģimenes bildi un jānopublicē tā www.draugiem.lv/saga-tejavisaigimenei

Līdzīga kampaņa tikai organizētas arī Lietuvā, izmantojot Facebook platformu attēlu publicēšanai un uzvarētāja nosakidrošanai.