Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Privātuma politika

VIZUĀLĀS IDENTITĀTES IZSTRĀDE: 112

Klients: Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD)

Darbs: Vizuālās identitātes un saukļa izstrāde vienotajam ārkārtas notikumu tālrunim 112

Apjoms: Izpēte, skices, logo, piedāvājumam atbilstošs sauklis, vizuālās identitātes elemeni, komunikācijas materiālu paraugietvari.

 

Pēc Maxima veikala traģēdijas VUGD apzināja vairākas aģentūras ar mērķi akualizēt vienotā ārkārtas notikumu tāluņa vizuālo identitāti, īpašu vērību pievēršot saukļa izstrādei. Viens no galvenajiem Darba uzdevuma nosacījumiem bija sauklis, kas spēj nepārprotami pamudināt uz konkrētu rīcību ārkārtas gadījuma iestāšanās brīdī. Būtiski lai ikvienam iedzīvotājam Latvijā būtu skaidrs, ka 112 ir vienotais tālruņa numurs, bez nepieciešamības domāt par to, uz kuru dienestu attiecas konkrētais ārkārtas gadījums.
Tieši tādēļ tapa skaidrs, viegli uztveram sauklis: 112. Zvani, kad jāsauc palīgā!

Diemžēl iestādes finansējums pietika tikai šo materiālu izstrādei, nevis komunikācijai, paļaujoties uz to, ka komunikācijai nepieciešamo finansējumu varēs piesaistīt nākošajā budžeta gadā.