Klients: Liepājas mūzikas, mākslas un dizaina vidusskola (LMMDV)
Darbs: Reklāmas kampaņa DigiMāMūDIENAS 2020!
Apjoms: Izpēte, koncepts, skices, modeļu atlase, modeļu stils, filmēšana, montāža, fotomateriāla izstrāde, vides un digitālās reklāmas maketu sagatavošana, digitālo reklāmas baneru izvietošana Google un Facebook, UX dizains mājaslapas sadaļai.
Pandēmija ieviesa korekcijas visu iespējamo pasākumu rīkošanā. Daudzi no tiem nenotika vispār vai rada veidu, kā pulcēt kopā apmeklētājus attālināti. Tā kā LMMDV vadība nevēlējās izlaist par tradīciju kļuvušās “Dizaina dienas”, kas katru gadu pulcēja prāvu dalībnieku un viesu skaitu koncertzālē “Lielais Dzintars”, tika pieņemts lēmums šo pasākumu rīkot virtuāli. Proti, papildināt skolas tīmekļa vietni ar dažāda veida radošām izpausmēm, mudinot iesaistīties gan audzēkņus, gan skolotājus un citus radošus jauniešus.
Tā tapa kampaņa “DigiMāMūDIENAS 2022!”, jeb digitālās mākslas un mūzikas dienas, kuras tapšanā skolas pedagogi pārtapa par citas radošas jomas pārstāvjiem, pilnvērtīgi iedzīvinot LMMDV skolas saukli: Iespēju skola, iespēju pilsētā.