Klients: Unilever Polska
Darbs: Lipton kampaņa “PĒRC, MĒRC un LAIMĒ!” Latvijā, Lietuvā un Igaunijā
Apjoms: Izpēte, balvu fonds, loterijas noteikumi (Latvija, Lietuva, Igaunija), koncepti, Key Visual un visu komunikācijas materiālu izstrāde un adaptācija uz lietuviešu un igauņu valodu, POS statīvu un elementu nofromējuma dizains veikaliem, projekta vadība.
Viena no daudzajām kampaņām, kas izstrādātas Lipton produktu noieta veicināšanai. Darba uzdevums paredzēja, ka kampaņai uzskatāmā veidā jāparāda, ka ikviens Lipton produktu pircējs var aktīvi iesaistīties kampaņā, uzreizz uzzinot, kāda balva laimēta. Vienkārša, viegli uztverama komnikācija ar skaidri saprotamu pamudinājumu uz rīcību un iespējamiem ieguvumiem.