Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Privātuma politika

LIPTON VEICINĀŠANAS KAMPAŅA

Klients: Unilever Polska

Darbs: Lipton kampaņa “PĒRC, MĒRC un LAIMĒ!” Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

Apjoms: Izpēte, balvu fonds, loterijas noteikumi (Latvija, Lietuva, Igaunija), koncepti, Key Visual un visu komunikācijas materiālu izstrāde un adaptācija uz lietuviešu un igauņu valodu, POS statīvu un elementu nofromējuma dizains veikaliem, projekta vadība.

Viena no daudzajām kampaņām, kas izstrādātas Lipton produktu noieta veicināšanai. Darba uzdevums paredzēja, ka kampaņai uzskatāmā veidā jāparāda, ka ikviens Lipton produktu pircējs var aktīvi iesaistīties kampaņā, uzreizz uzzinot, kāda balva laimēta. Vienkārša, viegli uztverama komnikācija ar skaidri saprotamu pamudinājumu uz rīcību un iespējamiem ieguvumiem.