Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Privātuma politika

VIZUĀLĀS IDENTITĀTES IZSTRĀDE

Nosaukums un logo ir jebkura uzņēmuma vai produkta zīmola identitātes galvenais atribūts. Tomēr ne vienīgais.
Uzņēmumiem nereti pietiek ar logo un mājaslapu, lai veiksmīgi attīstītu savu biznesu. Visbiežāk tas attiecas uz B2B segmenta uzņēmumiem, kad komersantam nav nepieciešams investēt masu komunikācijā, lai nodrošinātu pasūtījumu plūsmu.
Tomēr pārsvarā gadījumu nepieciešams izstrādāt plašāk definētu vizuālo identitāti – papildus logo izveidei  iedzīvinot zīmolu visos iepriekš apzinātajos saskarsmes punktos. Sākot ar tik vienkāršām lietām kā vizītkarte, epasta paraksts un pasūtījuma forma. Arī tirdzniecības vietu iekārtojums un izkārtnes, darba tērpi un automašīnu noformējums.  Mājaslapas, prezentācijas, digitālie baneri, video sižeti, vides reklāmas, sociālo mediju konti un citi komunikācijas materiāli.
Lai jebkura detaļa saskarsmē veidotu vienotu un spēcīgu uzņēmuma  vai produkta tēlu, tā jāizstrādā, apliecinot piederību vienam veselumam. Šis kopums tad arī tiek dēvēts par vizuālo identitāti, kuras izstrāde kalpo par pamatu turpmākai zīmola identitātes iedzīvināšanai.