Mājaslapa ir ikviena uzņēmuma vai organizācijas mārketinga komunikācijas stūrakmens. Saprotami noformulēts uzņēmuma piedāvājums un tam atbilstoša, ērti pārskatāma tīmekļa vietne noteikti palīdzēs vairot patērētāju uzticēšanos.
Iespējams, ka kādam pietiek ar to, ka ir izveidota sava Facebook lapa, taču jāapzinās, ka pastāv dažādi ilgtermiņa riski, kas saistās gan ar satura publicēšanu, virzīšanu un pat lapas slēgšanu.
Tīmekļa vietnes, tāpat kā lietotnes jeb aplikācijas izstrāde vienmēr jāsāk ar pasūtītāja biznesa mērķu un lietotāja ieguvumu apzināšanu, kam seko skaidri definēts satura un funkcionālo prasību uzskaitījums. Nākamajā etapā – atbilstošas struktūras izstrāde, nosakot veidu un secību, kādā izvietota informācija un paredzot patiešām ērtu lietotāja piekļuvi tai. Tikai tad seko saskarnes jeb interfeisa kopējā dizaina, grafikas elementu un detaļu, kā arī paša satura izstrāde un sekojošie programmēšanas darbi.
Mājaslapas vai lietotnes kvalitātes kritēriji atkarīgi no vairākiem faktoriem, taču lielisku galarezultātu iespējams sasniegt vien tad, ja pasūtītājs ir gatavs ieklausīties pieredzē balstītos ieteikumos, un ar izpratni līdzdarboties visos izstrādes etapos.