Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Privātuma politika

SOCIĀLO MEDIJU STRATĒĢIJA UN ORIĢINĀLA SATURA IZSTRĀDE

Sociālie mediji ir kļuvuši par nozīmīgu komunikācijas platformu uzņēmumiem, produktiem un zīmoliem.
Tomēr, lai investīcijas dotu vēlamo rezultātu, ir nepieciešama prasmīga satura izstrāde. Vai nu veicinot kopējo atpazīstamību, vai noteikta priekšstata veidošanos, vai arī pildot konkrētus pārdošanas veicināšanas uzdevumus. Kā jebkurā mārketinga komunikācijas projektā, pats svarīgākais ir aizraujošs saturs, radoša pieeja un konsekventa rīcība.

Stratēģija ir šīs sociālo mediju komunikācijas kopējais ietvars, un tai ir jābalstās izpratnē gan par pašu produktu, gan piedāvājuma mērķauditorijām. Atbilstoša stratēģija ļauj operatīvi pielietot dažādas taktiskās aktivitātes, kas apstiprina un bagātina kopējo komunikācijas virzienu.
Nodrošinām mūsu klientiem ikdienas publikāciju satura izstrādi un sociālo mediju kontu pārvaldību, pakāpeniski veidojot uzņēmumu, zīmolu un produktu atpazīstamību dažādās tīmekļa vietnēs.
Iespējamas arī vienreizējas konsultācijas par kopējas stratēģijas izstrādi un turpmāku pielietošanu pašu spēkiem veidotām regulārām publikācijām.