Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Privātuma politika

KOMUNIKĀCIJAS STRATĒĢIJA

Kā veidot vēstījumu, lai to pamanītu un uztvertu? Kā panākt, lai šis vēstījums būtu aktuāls vairāku mēnešu vai pat gadu garumā? Kā izdarīt tā, lai komunikācijas ziņa sekmētu pirkumus vai pasūtījumus? 
Komunikācijas stratēģija nosaka uzņēmuma vai zīmola komunikācijas aktivitāšu ģenerālo virzienu  noteiktā laikposmā. Pamanāmas, atbilstošas, skaidri uztveramas un atmiņā paliekošas komunikācijas aktivitātes – tādas, ko sarunvalodā nereti dēvējam par reklāmu, kas strādā.

Lai izstrādātu efektīvu komunikācijas stratēģiju, nepieciešama spēja izpētīt, iedziļināties un izprast katru specifisko situāciju, kā arī krietna pieredze komunikācijas nozarē.

Komunikācijas stratēģijas izstrāde likumsakarīgi noved pie precīzi formulēta, izvēlētās vērtības un argumentus ietveroša vēstījuma un galvenās vizualizācijas (key visual) izveides. Šī galvenā vizualizācija atspoguļo stratēģiski izvēlēto virzienu, ietver sevī vēstījumu, atšķir uzņēmumu, zīmolu vai produktu no konkurentiem.